Wednesday, April 3, 2013

Turquoise Stool...

Şortlar, parmak arası terlikler, kışlıkları kaldırma planları falan derken iki gündür bayağı bir yaz  havasına girmiştik ama hava kuvvetleri bugün yine duruma el koydu, malum Nisan ayının ayrılmaz ikilisi yağmur ve fırtına geri döndü..Şu anda dışarıda sıkı bir fırtına başladı, kızlar evdeki en sevdikleri köşelerinde uzun bir gündüz uykusuna başladılar, bizde biraz internet'de dolaştıktan sonra, kış için sakladığımız film stoğunu eritmeye devam edeceğiz...

After spending the last two days with shorts, flip flops and plans to exchange the winter clothes with the summer ones, we are back again with storm and rain...Right now, the storm is increasing its speed outside, girls found their favorite places at home for a long sleep and after some internet time we are planning to dive into our film stock which we downloaded for winter months..


Bu mavi tabure geçen ay bitirdiğim çalışmalardan, hafif bir beyaz eskitme ve gölge verilmiş stencil  deniz kabukları ile süslendi, ve gerektiği zaman tabure gerektiği zamanda sehpa olarak evde hizmet vermeye başladı..Jamaika mavisi bu rengi çok sevdim sanırım bir iki şey daha boyayacağım..

I painted this blue stool last month. After a light distressing with white paint I decorated it with small stenciled sea shells and it started its duties as a stool or small coffee table at our house...I really loved this Jamaican blue, I think I will paint couple more things in the coming days..



Daha öncede yazmıştım sanırım bu yılki lale hasadım çok başarısız oldu..Buranın iklim şartları çok uygun olmasına rağmen hem soğanların filizlenmesi çok uzun sürdü, hemde böyle cüce çıktılar ve ömürleri çok fazla kısa..Bir iki gün içinde tüm soğanları söküp, yerlerine yeni şeyler ekeceğim sanırım..2013 hasadından da sanırım bir tek bu fotoğraflar hatıra kalacak....

I think I wrote before but this year my small tulip harvest was a big failure...Although the winter climate of Datca is very convenient for them, first it took so long to sprout then they bloom  as midget tulips..I think I will remove all the bulbs in a couple days and plant something new..It looks like these will remain the only photos of 2013 tulips of mine...



13 comments:

  1. Soğanlı bitkiler konusunda ben de çok şansızım. Ne sümbül ne lale . I ıhhh olmadı!

    Dehpa/taburenin rengi bloğun konseptine çok uygun. Bayıldım!
    Güzel günlerde kullanın.
    Sevgiler yağmurlu ve baş ağrıtan lodoslu İzmir'den!

    ReplyDelete
  2. Rengi de sehpanin formunu da çok sevdim.

    ReplyDelete
  3. Ankara'da da hava bugün bozdu :-( film seyretmek için güzel bir gün... Sevgiler...

    ReplyDelete
  4. Taburenin rengi harika. Çok hoş olmuş.
    Lale deneyimim bir defa oldu, çiçeğinin açmasına tanık olmak çok güzel bir duygu.
    Seneye inşallah buralar daha fazla lale fotoğraflarıyla dolar :)
    Sevgiler..

    ReplyDelete
  5. ben de bir tabure aldım , boyayacağım. ne tür
    bir boya kullanmalıyım?

    ReplyDelete
  6. blogları gezinirken aklıma siz geldiniz.resimler ve ev harika.Ben de oğluma valiz verirken bir tanesinin içi yazlık doluymuş .Çok hoşuma gitti.Bluzlar,elbiseler,mayolar.Sanki içinden deniz kokusu çıktı.Ilık akşamlar.

    ReplyDelete
  7. Renk gerçekten harika, şu sıralar hep böyle renklere gidiyor elim ama bizim ev pek uygun değil şimdilik böyle renklere.
    Ben de yaz gelsin de Altınoluk'ta boya işlerine dalayım istiyorum o yüzden.
    Çok güzel olmuş bu tabure çook.

    ReplyDelete
  8. Suan Kizilay daa yagmur altinda esimin gelip beni almasini bekliyorum..yagmur yagmur...tabure harika olmus.Bu renhi ben de cok seviyorum.adinin jamaika oldugunu bilmiyordum.Ogrenmis oldum.Sevgiler...

    ReplyDelete
  9. Love the blue you painted that stool! And I love the cushion showing on one of your photos... with the black kitties on it! :)
    Spring has finally arrived here too, and the woods are covered in lovely little flowers in the sweetest colors!
    Love from the Alps :)

    ReplyDelete
  10. Ben de geçen gün o sarı lalenin kurabiyesini yapmıştım,siz gerçeğini yapmışsınız :)

    ReplyDelete
  11. The stool looks great as a coffee table! Your posts are full of lovely details every time I read/see them:) Inspirational...

    ReplyDelete
  12. Taburenin rengine bayıldım...Demek adı buymuş:))

    ReplyDelete
  13. Nefis olmuş tabureniz, son günlerin mode deyimiyle(!) emeğinize sağlık:)
    Sizin marifetlerinizi gördükçe her geçen gün ahşap boyama işine daha da hevesleniyorum:)
    Fırtınalı bir Antalya'dan sevgiler:)

    ReplyDelete