Sunday, April 14, 2013

Duvarlar Boş kalmasın - Chic Hangers



Sadelik, basitlik, yalınlık iyidir hoştur ama iş duvarlara geldi mi, hiç birini tanımam.. Nedense duvarları boş olan bir ev bana tamamlanmamış, eksik ya da tam kelimeyi bulamıyorum ama biraz az sevilmiş gelir...Ama tabi bu benim ve takip edenler bilir sahildeki ev'in duvarlarının biraz abartılmış durumda da olduğu doğrudur..Ama biz bu durumu çok seviyoruz..

Clean, simple and clutter free home is fantastic but when it comes to walls I cant stand the bare ones..It seems to me a house with bare walls seems uncomplete and not much loved..Well, on the other hand that's me and if you follow this blog, you would probably know that we might a bit exaggerate hanging pictures to our walls....But we love it this way...



Daha da asılacak bir sürü şey olduğundan ve sık sık bir şeyleri değiştirmeyi sevdiğimden geçenlerde bu askıları süsledim..Oldukça hoş ve işlevselde oldular...

As I still want to hang more stuff, recently I decorated these hangers with some napkins..I think they look nice and definitely functional...


İşte burasıda bizim evin her zaman için en dağınık odası..Printer ve fax orada olduğu için ofis işlevi görür, benim bütün dağınıklıklarımı tıkmam dışında, gayri resmi giyinme odam ve evdeki lüzümsuz tüm eşyanın durduğu yerdir..

And this room is the most messy one in our house..As the printer and the fax there it serves as an office, holds all my clutter, and also serves as my unofficial walk-in closet...






 Umarım Pazar gününüz keyifli geçiyordur...

Enjoy your Sunday...

13 comments:

  1. Ben de boş duvar sevmiyorum:/ Benim takıntım da tablolar..tablosuz ev bana çok anlamsız geliyor..halbuki insan güzel resimlere, fotoğraflara bakmalı, keyif almalı..
    Evime taşınalı 1 sene olmadı henüz, hala tabloların çoğunu asmadım, bilhassa salona..eşim farklı şeyler asmak istiyor çünkü..şimdi sevdikçe, bakmaktan keyif aldıkça alıp biriktiriyoruz.
    Askı fikri çok hoş olmuş, ellerinize sağlık!
    İyi pazarlar..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bizde öyle çok seviyoruzki tablolarımızı..Her gittiğimiz seyahatten mutlaka 1-2 parça yeni bir şey almadan dönmüyoruz...Duvarlar bitti artık :))

      Delete
  2. Harika olmus Ayşegül abla.Ellerine sağlık.Hobi kosen mi burası? :) çok begendim.Askilik fikri de cok orijinal.Sevgiler :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vallahi hobi köşesinden çok, evin dağınıklığını toplayan ufacık bir oda Rabia ama yavaş yavaş kendi hobi odam yapmaya çalışıyorum..

      Delete
  3. Ayyynennn... Duvarlar boş olunca çıplak oluyor işte...
    Benim duvarlar doldu da, dış duvarlara başladım, eh onlar da doldu neredeyse, tavanlara başlayacağım galiba bu gidişle :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ay, şimdi siz yazınca düşündüm de bende ciddi ciddi dış duvarlara başladım, hatta balkonlardan biri bayağı bitti, geçenlerde küçük olanı için projeler yapıyordum :))

      Delete
  4. Ben de çok seviyorum duvarlara bir şeyler asmayı ve zaman zaman ruh halime göre onları değiştirmeyi... Duvara her astığım şeyin ona baktığımda beni mutlu etmesi gerek öyle laf olsun diye durmamalı duvarda.
    Şu yaptığın askılık fikri süper, tam bana göre habire farklı posterler, yazılar iliştir iliştir mutlu ol:)
    Yalnız tek eksiğim böyle fazladan küçük bir oda:) Dur bakalım beklemedeyim...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Her eve lazım böyle bir hobi/vırtı zırtı odası...Bazen her şeyi oraya atıp kapısını çekiveriyorum :))

      Delete
  5. Çok güzel bir DIY olmuş...Bu arada makineniz hangi marka resimler çok başarılı..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nikon d90 kullanıyorum ve çok teşekkürler beğendiğiniz için...

      Delete
    2. Teşekkürler...Beğenilmeyecek gibi değil ama o çilekli tartları koymayacaktınız eridim bittim ben burada, en yakın pastaneye doğru yol alıcam şimdi...

      Delete
  6. hiiiii ben bundan yapmak istedimm hemen bulayım bişeyler :) fikir için teşekkürler.

    ReplyDelete
  7. It's very nice, that room. It doesn't seem messy to me:)

    ReplyDelete